söndag 18 november 2012

Ingen vet hela sanningen

Hejsan!
Några veckor sen sist. Tänkt lägga ner med det här bloggandet men vafan.

Just nu är det INGEN absolut INGEN som vet hela sanningen och vad som föregår i mitt liv. Jag skulle bara vilja ha något att prata med som jag kan säga allt till utan att jag behöver censurera allt jag säger till olika personer. Det är skit jobbigt. Inte ens de som står mig närmast vet allt. Det är för intevecklat och fucked up för att någon ska fatta. ALLT är kaos. Det kanske inte syns på utsidan, men om jag skulle öppna mig och berätta skulle ingen tro att det var sant. Jag är tjejen som alltid ler och stöttar andra, men som har ett inre helvete som inte syns..

Var bara tvungen att skriva detta. Ha en bra kväll

Puss Leggassy.

Bild: favorit i repris! min älskade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar